diumenge, 27 de juliol del 2014

El meu petit taller

Sovint em pregunten on i què utilitzo per fer els ganivets. Avui, aprofitant que ha set dia de neteja i d'ordenar-ho tot, he aprofitat per fer-hi unes fotos ja que vés a saber quan tornarà a estar tant net i ordenat.

A la dreta el forn pel tractament tèrmic dels ganivets, una peça clau del taller. A dalt a l'esquerra hi podeu veure la premsa casolana per fer les fundes de kydex.


Aquesta és la taula on intento encabir-hi sempre més coses de les que hi queben, hi tinc el cargol, la llimadora de banda que també és una eina imprescindible i facilita molt el treball i a la dreta la polidora, que utilitzo per polir les fulles i també hi tinc la politja expansiva per quan faig algun ganivet amb buidat còncau.


El taladre de columna i la serra de cinta, són de 'barato' però com que s'utilitzen puntualment, fan molt bé la seva feina.


I per acabar el meu 'magatzem' d'acer, ara mateix amb N690C0, Nitro B, 12C27, 420Mo, K720, 1070, i 9255. Tinc més acer que temps per gastar-lo!!


Apa, ara ja sabeu una mica més de les eines i el lloc on creo els ganivets.


0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada